Tam olarak Siri ya da Alexa değil, ama yakın ve kesinlikle oyunun Farsça esintili ortamına uymuyor. Söz konusu NPC, Kalux adında bir ağaç ruhu ve çevrimiçi olarak ücretsiz olarak sunulan ve genellikle yayıncılar tarafından kullanılan bir TTS programı tarafından seslendiriliyor gibi görünüyor.
Bu, “Yapay zeka işleriniz için geliyor” tipi bir şey değil, daha ziyade Ubisoft’un yaptığı bir hata, çünkü her bir NPC bir seslendirme sanatçısına bağlı. IGN, Kalux’un jeneriğinde seslendirme sanatçısının bulunmadığını belirtiyor. Ek olarak, Kalux’un yalnızca birkaç repliği var, dolayısıyla bu diyaloğu sunacak bir oyuncuyu görevlendirmek muhtemelen zor bir çözüm olmayacaktır. Ubisoft bir günlük yama hazırladı ancak Kalux sorununu çözmeyecek.
Yeni Prince of Persia oyununda seslendirmen olarak yapay zeka kullanılmış!
Ubisoft hatayı doğruladı ve “Bu karakter için bu sekiz satırlık metnin İngilizce sürümünün düzgün şekilde uygulanmadığını” söyledi ve oyunun birden fazla dilde 12.000 satırdan fazla diyalog içerdiğini belirtti. Oyun geliştiricileri genellikle TTS hizmetlerini kullanıyor ve sonunda insan aktörlerin yerini aldığı yer tutucu diyalog oluşturmak için yapay zeka sesleri. Şirket bu tek karakteri ele almayı unuttu.
Prince of Persia: The Lost Crown, Nintendo Switch ve PC dahil hemen hemen her platform için 15 Ocak‘ta çıkacak. Bu, 2010’daki Prince of Persia: The Forgotten Sands’den bu yana ilk franchise. Bu, seriyi 2D köklerine geri getiren Metroidvania tarzı bir platform oyunu. İncelemeler çoğunlukla olumlu ve birçoğu Nintendo’nun son zamanlardaki Metroid Dread ruhuna uygun gerçek bir AAA Metroidvania deneyimi sunduğu için onu övüyor.
Kaynak: Teknolojioku